Specjalista/ka ds marketingu i komunikacji BtoB

Podziel się na:

Kategoria

Marketing

Stopień

Specjalista

Wynagrodzenie netto

Od 4 000 PLN

Opis stanowiska

PASUJESZ DO ZESPOŁU JEŚLI:

  • posiadasz zdolność do rozumienia i komunikowania się z klientami biznesowymi oraz umiejętność tworzenia skutecznych strategii komunikacyjnych skierowanych do firm

  • tworzysz angażujące i przekonujących materiały sprzedażowe

  • interesujesz się nowymi trendami w komunikacji, promocji i PR

  • praca nad kilkoma projektami jednocześnie nie sprawia Ci trudności

  • jesteś osobą zaangażowaną, uważną i dokładną

  • umiesz działać pod presją czasu

  • wykazujesz inicjatywę i nie trzeba polecać Ci konkretnych rozwiązań

  • jesteś osobą komunikatywną – przyjmujesz i przekazujesz informacje zwrotne

  • wykazujesz inwencję, proponujesz rozwiązania i dyskutujesz jeśli jesteś przekonany do swoich racji

  • masz pozytywne nastawienie do innowacyjnych narzędzi i korzystasz z AI dla optymalizacji i ułatwienia pracy

  • nie trzeba po Tobie sprawdzać, bo masz w nawyku robić to sam

  • jesteś gotowy/a rozliczać się zadaniowo i/lub godzinowo; szacujemy, że będziesz dla nas pracował ok 40 godzin miesięcznie

Wymagania

OD IDEALNEGO KANDYDATA/ KANDYDATKI OCZEKUJEMY:

  • minimum 3-letniego doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze komunikacji B2B (warunek konieczny)

  • znajomości narzędzi i technik content marketingu

  • doświadczenia w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (tworzenie contentu, publikacja, rozwój treści)

  • umiejętności tworzenia różnorodnych form (artykuły, prezentacje produktowe i sprzedażowe, posty, mailingi, informacje prasowe)

  • łatwości w pisaniu i redagowaniu tekstów kierowanych do różnych grup odbiorców, tzw. lekkie pióro

  • doskonałej znajomości zasad poprawności językowej

  • wiedzy na temat rynku mediowo-reklamowego, FMCG/handlowego oraz HoReCa (mile widziane)

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • umiejętności pracy w zespole i komunikatywność

  • umiejętności analizy danych i skuteczności kampanii marketingowych

Zakres obowiązków

TWOJE ZADANIA:

  • tworzenie treści promocyjnych i content marketingowych

  • opracowanie i realizacja strategii promocji wybranych brandów wydawnictwa w social mediach - FB, IG, LI (planowanie, wdrażanie, monitorowanie efektów)

  • tworzenie oraz weryfikacja merytorycznych materiałów informacyjnych dot. brandów firmy (materiały informacyjne, prezentacje sprzedażowe, cenniki)

  • działania lead generation z wykorzystaniem mediów własnych wydawnictwa oraz partnerstw zewnętrznych; analiza ich skuteczności i optymalizacja

  • systematyczna, bezpośrednia współpraca z działem marketingu i działem sprzedaży

  • analiza działań i danych oraz optymalizacja i tworzenie raportów

  • monitorowanie trendów i dostosowywanie strategii do zmieniających się potrzeb rynku

Benefity

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie B2B

  • wynagrodzenie godzinowe; min. 4 tys. netto – dokładna stawka do ustalenia po szczegółowym omówieniu zakresu prac

  • rozliczenie w trybie godzinowym 

  • elastyczne godziny pracy (liczy się efekt w założonym terminie, ale miło będzie się czasem zobaczyć w biurze lub online)

  • pracę w systemie hybrydowym (nasze biuro jest na ul. Idzikowskiego 16, Warszawa) lub całkowicie online.

  • pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie doświadczonego zespołu

Najnowsze oferty z kategorii Marketing