-
26-50
-
Warszawa Burakowska 5/7
Siedziba
O firmie
Zaczynaliśmy w kilkuosobowym zespole, projektując proste strony internetowe. Dzisiaj mamy na pokładzie ponad 50 osób i realizujemy projekty dla największych graczy z niemal każdej branży. Jesteśmy niesieciową agencją interaktywną, łączącą kreatywność z możliwościami performance marketingu/digitalu / technologicznymi kompetencjami.
Wierzymy, że “myślenie ma przyszłość” jest jednym z rozsądniejszych polskich powiedzeń. Pracujemy ciężko, ale przede wszystkim mądrze. Nie odkrywamy koła od nowa i nieustannie szukamy usprawnień, na każdym polu wspierając się technologią.
Lubimy się, szanujemy, gramy do jednej bramki i pracujemy wspólnie na nasze sukcesy (które potrafimy hucznie celebrować)! 🙂 Stawiamy przede wszystkim na otwartą komunikację i transparentność. Doceniamy się nawzajem, ale potrafimy również konstruktywnie krytykować. Wiemy, że to wpływa na nasz rozwój i buduje atmosferę zaufania.
Aplikujesz do firmy
- VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
ul. Idzikowskiego 16, 00-710
Warszawa - Tel.: +48 22 514 6 500
- E-mail: info@media.com.pl
KRS: 0000038991- NIP: 5870200412
- REGON: 190598398
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze publikacje
-
Media & Marketing Polska
Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe. -
Handel
Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu. -
Food Service
Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
© COPYRIGHT 2023