Creative Copywriter

Podziel się na:

Kategoria

Social Media

Stopień

Specjalista

Wynagrodzenie netto

4 000 - 7 000 PLN

Opis stanowiska

Twoje obowiązki:

Tworzenie treści i sprawowanie opieki copywriterskiej nad profilami klientów w social media.

Tworzenie koncepcji kampanii reklamowych w mediach cyfrowych.

Opracowanie kreacji.

Współpraca z działem strategii i client service.

Mile widziane:

Znajomość storytellingu.

Podstawowa znajomość obsługi programów: Microsoft Word, Excel, PowerPoint.

Wymagania

Koniecznie odezwij się do nas, jeśli:


Masz minimum 3-letnie doświadczenie w agencji reklamowej.

Świetnie operujesz słowem, doskonale znasz język polski.

Jesteś na bieżąco z trendami.

Masz głowę pełną niesztampowych pomysłów.

Cechują Cię sumienność, dokładność i zaangażowanie.

Posiadasz zaawansowaną znajomość kanałów: Facebook, Snapchat, Instagram, Linkedin, TikTok i YouTube.

Wiesz co to tekst anchor i jak pozycjonuje się tekst przez crawler.

Wiesz co to: Wordpress, Jomla lub WooCommerce.

Zakres obowiązków

Twoje obowiązki:


Tworzenie treści i sprawowanie opieki copywriterskiej nad profilami klientów w social media.

Tworzenie koncepcji kampanii reklamowych w mediach cyfrowych.

Opracowanie kreacji.

Współpraca z działem strategii i client service.

Mile widziane:

Znajomość storytellingu.

Podstawowa znajomość obsługi programów: Microsoft Word, Excel, PowerPoint.

Co oferujemy?

Współpracę B2B/zlecenie w wiodącej i dynamicznie rozwijającej się agencji w Polsce.

Możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital.

Towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy.

Dużą samodzielność i ciekawe projekty.

Udział w realizacji projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i polskich marek.

Opiekę Head of Digital i Digital Project Managera.



Benefity

Co oferujemy?


Współpracę B2B/zlecenie w wiodącej i dynamicznie rozwijającej się agencji w Polsce.

Możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital.

Towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy.

Dużą samodzielność i ciekawe projekty.

Udział w realizacji projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i polskich marek.

Opiekę Head of Digital i Digital Project Managera.