Communications Planner

Podziel się na:

Kategoria

Planowanie i zakup mediów

Stopień

Specjalista

Wymagania

Dołącz do nas jeśli:


💪 Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w zakresie planowania i zakupu mediów offline w domu mediowym.

💪 Posiadasz praktyczną znajomość narzędzi do planowania mediów: AdExpert, TGI, Adventedge, PBC Planner

💪 Świetnie odnajdujesz się w środowisku MS Office w szczególności Excel i PowerPoint.

💪 Na bieżąco śledzisz zmiany na rynku mediów.

💪 W pracy z liczbami i wyciąganiu trafnych wniosków i rekomendacji czujesz się jak ryba w wodzie.

💪 Jesteś osobą niezawodną w terminowej realizacji zadań.

💪 Czujesz odpowiedzialność za powierzone zadania.

💪 Twoja chęć nauki planowania, realizacji i rozliczania kampanii reklamowych w mediach online będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków

Twoim zadaniem będzie:


✅ Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie strategii działań w mediach offline (Radio, Prasa, OOH, Kino).

✅ Będziesz odpowiedzialny/a za zakup kampanii w mediach offline, kontrolę realizacji i analizy skuteczności prowadzonych działań.

✅ Zajmiesz się przygotowywaniem analiz grup docelowych, analiz konkurencji i innych na potrzeby zespołu oraz klienta.

✅ Będziesz przygotowywać rekomendację i prezentację.

✅ Do Twoich zadań będzie również należeć współpraca z partnerami mediowymi oraz ewaluacja ofert.

✅ Będziesz bezpośrednio współpracować z innymi działami w ramach Grupy ONE House, w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla klientów Grupy.

✅ Do Twoich zadań będzie również należeć tworzenie briefów strategicznych po spotkaniu z Klientem.

✅ Będziesz przekazywać feedback do zrealizowanych projektów zespołowych.

Benefity

Oferujemy:


🎁 Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UOP lub B2B.

🎁 Możliwość rozwoju w zakresie planowania i realizacji kampanii DIGITAL, a w przyszłości koordynacja kampanii 360 (bez planowania i zakupu TV).

🎁 Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.

🎁 Pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.

🎁 Wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu.

🎁 Dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami i narzędzi analitycznych.

🎁 Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.

🎁 Elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.

🎁 Pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO).

🎁 Pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny.

🎁 Bezpłatną naukę języka angielskiego w trakcie godzin pracy.