Kategoria
SEO/SEM Performance
Stopień
Młodszy specjalista
Wynagrodzenie netto
3 100 - 4 500 PLN
Wymagania
Masz minimum pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku.
Znasz podstawy optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO.
Znasz MS Office w stopniu dobrym.
Wiesz czym są narzędzia analityczne: Google Analytics, Google Search Console,
Google Tag Manager, Looker Studio.
Posiadasz umiejętności analityczne, a logiczne myślenie i analiza danych nie
sprawiają Ci problemu.
Znasz proces migracji strony.
Masz doświadczenie w przygotowywaniu audytu SEO, analiz, strategii SEO.
Znasz język angielski na poziomie min. B2.
Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość PHP i Pythona.
Zakres obowiązków
Tworzenie skutecznych strategii SEO dla aktualnych i nowych klientów.
Pełna odpowiedzialność i decyzyjność w prowadzeniu projektów SEO.
Wyznaczanie i monitoring celów klientów w zakresie działań SEO.
Tworzenie analiz słów kluczowych, konkurencji, audytów SEO.
Współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację usług.
Praca w wielu zaawansowanych narzędziach (Senuto, Ahrefs, Semrush, Surfer SEO itd.).
Benefity
Rozwój w zależności od potrzeb (szkolenia, udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych). Zaplanowany i zorganizowany onboarding pracownika (spotkania z przełożonym, specjalistami, szkolenia wewnętrzne, wdrażanie w projekty)
Umowę o pracę/B2B/Umowę zlecenie i praca hybrydowa w systemie 3/2 w elastycznych godzinach.
Benefity pracownicze – opieka medyczna, karta multisport, finansowanie szkoleń branżowych, bonusy okolicznościowe.
Realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowej dla dużych klientów.
Nowoczesne biuro w centrum Krakowa z możliwością parkowania.
Pracę z ambitnymi i ciekawymi projektami wraz z gronem specjalistów w działach SEO, Content Marketing, Social Media i teamem PPC. Ponad 10 obsługiwanych rynków zagranicznych w SEO.
Wysokiej klasy sprzęt komputerowy i oprogramowanie do pracy. Dostęp do najnowocześniejszych narzędzi SEO w pełnej wersji.