Kategoria
Badania/analityka
Stopień
Specjalista
Wymagania
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- znajomość Google Analytics 4, Google Tag Manager,
- znajomość narzędzi do optymalizacji stron internetowych
- znajomość narzędzi analityki internetowej, programów do wizualizacji i prezentacji
- umiejętność pracy na danych - doskonała znajomość MS Excel, tworzenie raportów w Looker Studio,
- orientacja w aktualnych trendach i kanałach marketingowych
- orientacja na cele biznesowe - świadomość celów biznesowych klienta oraz agencji i umiejętność podejmowania decyzji przyczyniających się do ich osiągnięcia
- umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole
- znajomość Google Big Query, języka SQL
- znajomość Yandex Metrica, MixPanel, HotJar
- znajomość programów: Power Point, Canva, Prezi, Keynote, Microsoft BI
- mile widziana znajomość HTML, JavaScript, PHP
- język angielski - znajomość biegła
Zakres obowiązków
Dla naszego klienta w pełni niezależnej agencji reklamowej tworzącej zaskakujące kreacje i innowacyjne rozwiązania poszukujemy Analityka e-Commerce.
- wspieranie działu Digital w planowaniu, optymalizacji i zarządzaniu kampaniami
- wspieranie działu IT w optymalizacji stron www
- przygotowywanie analiz i rekomendacji na potrzeby prowadzonych kampanii digitalowych
- (realizacja KPI, efektywności kampanii marketingowych),
- analiza danych, w tym ruchu, zachowania użytkowników na stronie,
- wdrażanie i konfiguracja narzędzi analitycznych,
- tworzenie nowych i rozwijanie obecnych raportów pozwalających na bieżącą analizę efektywności prowadzonych kampanii,
- analiza trendów w branży i wskazywanie szans i zagrożeń
- przygotowanie wizualizacji wniosków z analiz i prezentowanie ich
- przygotowywanie raportów i rekomendacji
- współpraca z pozostałymi działami agencji
Benefity
- pakiet opieki medycznej
- karta sportowa
- system premiowy