Analityk eCommerce

Podziel się na:

Kategoria

Badania/analityka

Stopień

Specjalista

Wymagania
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • znajomość Google Analytics 4, Google Tag Manager,
  • znajomość narzędzi do optymalizacji stron internetowych
  • znajomość narzędzi analityki internetowej, programów do wizualizacji i prezentacji
  • umiejętność pracy na danych - doskonała znajomość MS Excel, tworzenie raportów w Looker Studio,
  • orientacja w aktualnych trendach i kanałach marketingowych
  • orientacja na cele biznesowe - świadomość celów biznesowych klienta oraz agencji i umiejętność podejmowania decyzji przyczyniających się do ich osiągnięcia
  • umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole
  • znajomość Google Big Query, języka SQL
  • znajomość Yandex Metrica, MixPanel, HotJar
  • znajomość programów: Power Point, Canva, Prezi, Keynote, Microsoft BI
  • mile widziana znajomość HTML, JavaScript, PHP
  • język angielski - znajomość biegła
Zakres obowiązków

Dla naszego klienta w pełni niezależnej agencji reklamowej tworzącej zaskakujące kreacje i innowacyjne rozwiązania poszukujemy Analityka e-Commerce.

  • wspieranie działu Digital w planowaniu, optymalizacji i zarządzaniu kampaniami
  • wspieranie działu IT w optymalizacji stron www
  • przygotowywanie analiz i rekomendacji na potrzeby prowadzonych kampanii digitalowych
  • (realizacja KPI, efektywności kampanii marketingowych),
  • analiza danych, w tym ruchu, zachowania użytkowników na stronie,
  • wdrażanie i konfiguracja narzędzi analitycznych,
  • tworzenie nowych i rozwijanie obecnych raportów pozwalających na bieżącą analizę efektywności prowadzonych kampanii,
  • analiza trendów w branży i wskazywanie szans i zagrożeń
  • przygotowanie wizualizacji wniosków z analiz i prezentowanie ich
  • przygotowywanie raportów i rekomendacji
  • współpraca z pozostałymi działami agencji

Benefity
  • pakiet opieki medycznej
  • karta sportowa
  • system premiowy