Kategoria
Planowanie i zakup mediów
Stopień
Starszy specjalista
Wymagania
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- Posiadasz potwierdzone sukcesy w realizacji strategii / kampanii marketingowych i sprzedażowych w kanale digital i chętnie nam o nich opowiesz;
- Posiadasz bardzo dobrą wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej 360 stopni i minimum 3-4 letnie doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii digitalowych / performancowych;
- Znasz bardzo dobrze rynek reklamy internetowej z naciskiem na performance (modele rozliczeń, dostępne rozwiązania, technologie, trendy), w tym rynek wydawców afiliacyjnych oraz mailingowych;
- Znasz od strony praktycznej Google Analytics i potrafisz samodzielnie wyciągać, analizować i interpretować dane;
- Myślisz strategicznie/biznesowo oraz posiadasz umiejętność tworzenia i realizowania skutecznych strategii marketingu i sprzedaży w kanale digital;
- Z łatwością nawiązujesz i rozwijasz relacje z Klientami;
- Potrafisz efektywnie zarządzać projektami;
- Wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatu, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy;
- Znasz język angielski na poziomie B2/C1 oraz polski C1;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów e-commerce dla branży FMCG – to będzie Twój dodatkowy atut 🙂
- Masz certyfikat DIMAQ lub Google Analytics, to świetnie – będzie to Twój dodatkowy atut!
Zakres obowiązków
TWOJE ZADANIA:
- Zarządzanie pełną aktywnością naszych największych Klientów w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile);
- Koordynowanie pracy interdyscyplinarnego zespołu ekspertów odpowiadających za poszczególne kanały marketingowe;
- Dbanie o biznes online naszych Klientów, nastawienie na jego rozwój, ciągłą optymalizację i innowacyjność;
- Nieustanne doskonalenie wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, analityki i technologii;
Benefity
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
- Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym);
- Praca 100% zdalna lub hybrydowa. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B;
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.