Kategoria
Marketing
Stopień
Specjalista
Wynagrodzenie netto
Od 4 000 PLN
Opis stanowiska
PASUJESZ DO ZESPOŁU JEŚLI:
posiadasz zdolność do rozumienia i komunikowania się z klientami biznesowymi oraz umiejętność tworzenia skutecznych strategii komunikacyjnych skierowanych do firm
tworzysz angażujące i przekonujących materiały sprzedażowe
interesujesz się nowymi trendami w komunikacji, promocji i PR
praca nad kilkoma projektami jednocześnie nie sprawia Ci trudności
jesteś osobą zaangażowaną, uważną i dokładną
umiesz działać pod presją czasu
wykazujesz inicjatywę i nie trzeba polecać Ci konkretnych rozwiązań
jesteś osobą komunikatywną – przyjmujesz i przekazujesz informacje zwrotne
wykazujesz inwencję, proponujesz rozwiązania i dyskutujesz jeśli jesteś przekonany do swoich racji
masz pozytywne nastawienie do innowacyjnych narzędzi i korzystasz z AI dla optymalizacji i ułatwienia pracy
nie trzeba po Tobie sprawdzać, bo masz w nawyku robić to sam
jesteś gotowy/a rozliczać się zadaniowo i/lub godzinowo; szacujemy, że będziesz dla nas pracował ok 40 godzin miesięcznie
Wymagania
OD IDEALNEGO KANDYDATA/ KANDYDATKI OCZEKUJEMY:
minimum 3-letniego doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze komunikacji B2B (warunek konieczny)
znajomości narzędzi i technik content marketingu
doświadczenia w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (tworzenie contentu, publikacja, rozwój treści)
umiejętności tworzenia różnorodnych form (artykuły, prezentacje produktowe i sprzedażowe, posty, mailingi, informacje prasowe)
łatwości w pisaniu i redagowaniu tekstów kierowanych do różnych grup odbiorców, tzw. lekkie pióro
doskonałej znajomości zasad poprawności językowej
wiedzy na temat rynku mediowo-reklamowego, FMCG/handlowego oraz HoReCa (mile widziane)
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
umiejętności pracy w zespole i komunikatywność
umiejętności analizy danych i skuteczności kampanii marketingowych
Zakres obowiązków
TWOJE ZADANIA:
tworzenie treści promocyjnych i content marketingowych
opracowanie i realizacja strategii promocji wybranych brandów wydawnictwa w social mediach - FB, IG, LI (planowanie, wdrażanie, monitorowanie efektów)
tworzenie oraz weryfikacja merytorycznych materiałów informacyjnych dot. brandów firmy (materiały informacyjne, prezentacje sprzedażowe, cenniki)
działania lead generation z wykorzystaniem mediów własnych wydawnictwa oraz partnerstw zewnętrznych; analiza ich skuteczności i optymalizacja
systematyczna, bezpośrednia współpraca z działem marketingu i działem sprzedaży
analiza działań i danych oraz optymalizacja i tworzenie raportów
monitorowanie trendów i dostosowywanie strategii do zmieniających się potrzeb rynku
Benefity
OFERUJEMY:
zatrudnienie B2B
wynagrodzenie godzinowe; min. 4 tys. netto – dokładna stawka do ustalenia po szczegółowym omówieniu zakresu prac
rozliczenie w trybie godzinowym
elastyczne godziny pracy (liczy się efekt w założonym terminie, ale miło będzie się czasem zobaczyć w biurze lub online)
pracę w systemie hybrydowym (nasze biuro jest na ul. Idzikowskiego 16, Warszawa) lub całkowicie online.
pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie doświadczonego zespołu