New Business Manager w agencji reklamowej

Podziel się na:

Kategoria

Sprzedaż

Stopień

Menedżer

Opis stanowiska

Dla Naszego klienta międzynarodowej niezależnej agencji reklamowej poszukujemy osoby na stanowisko Senior New Business Manager.

W tej roli będziesz kierować silnikiem wzrostu, docierać do firm, spotykać się z potencjalnymi klientami, prowadzić rozmowy z firmami różnej wielkości, negocjować umowy i zamykać transakcje. 

Wymagania

Minimum 3 lata na stanowisku sprzedażowym w firmie usługowej B2B (preferowanie doświadczenie z agencji digitalowych lub start-upów, client success lub business development).

Silne umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne.

Mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (np. HubSpot lub Pipedrive).

Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego. Znajomość języka niemieckiego jest dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków

Promowanie i sprzedaż całego spektrum innowacyjnych usług w zakresie digital marketingu, marketing technology, data science, analityki, tworzenia contentu, badań marketingowych i consultingu.

Opracowywanie strategii rozwoju biznesu ukierunkowanej na zysk finansowy.

Prospecting (identyfikowanie potencjalnych klientów), generowanie leadów i organizowanie spotkań dotyczących rozwoju biznesu z potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert, negocjowanie kontraktów, zamykanie transakcji oraz śledzenie wniosków klientów w systemie CRM.

Monitorowanie rynku i identyfikowanie potencjalnych okazji sprzedażowych.

Budowanie i pielęgnowanie relacji z obecnymi klientami oraz zapewnianie wyjątkowej obsługi klienta na co dzień.

Współpraca z pozostałymi zespołami z grupy.

Benefity

Wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia.

Indywidualny program wprowadzający.

Programy dokształcania i szkolenia.

System premiowy uzależniony od wyników.

Atrakcyjna i otwarta atmosfera pracy.

Możliwość pracy w trybie hybrydowym.

Przestronne biuro w centrum Warszawy.

Swobodę w doborze dodatkowych benefitów.