O firmie

Cześć! :) 

 

Kim jesteśmy?

Big Picture to zespół doświadczonych doradców z obszaru strategii komunikacji, public relations, public affairs oraz zarządzania wizerunkiem. Wyróżnia nas sposób, w jaki patrzymy na zadanie. Widzimy więcej i myślimy w oparciu o perspektywę szerszą niż jeden brief czy projekt. Patrzymy w skali BIG PICTURE – całej mapy otoczenia komunikacyjnego, przyczyn i skutków. Myśląc o celach komunikacyjnych, pamiętamy o biznesowych.

W naszym zespole realizujemy projekty, które wyróżniają się dopracowaną strategią komunikacji, kreatywnością oraz niesztampowym podejściem, co sprawia, że często są nagradzane w topowych konkursach branżowych (trzykrotnie z rzędu zostaliśmy Agencją Roku w konkursie Złote Spinacze ZFPR). Do grona naszych klientów należą zarówno globalne brandy, jak i polskie marki. Wśród nich m.in. Rituals, Porsche, Desa, L’Oréal Professionnel, Phlov by Anna Lewandowska, Durex oraz kultowe marki alkoholowe top premium i premium.


Chcesz wiedzieć więcej o nas? 

Big Picture to firma doradcza z obszaru PR i public affairs, założona przez Hannę Waśko w 2015 roku i zarządzana wspólnie z Heleną Korniejew. W trakcie 7 lat istnienia, zdobywając najwięcej nagród w konkursie Złotych Spinaczy Związku Firm Public Relations, trzykrotnie uzyskała status agencji roku. Zakres kompetencji agencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji. Wyróżnikiem firmy jest kompetencja pracy dla rynkowych liderów i pionierów, a więc zdolność realizacji projektów szczególnie wymagających, spektakularnych i wielopłaszczyznowych. Do Klientów firmy na przestrzeni lat należą m.in. InPost, Allegro, Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Reckitt Benckiser, Polpharma S.A. i Polpharma Biologics, L'Oréal Polska, Coca-Cola, Rochstar, KSW i wiele innych. W ramach praktyki pro bono zespół agencji wspiera największe organizacje społeczne – Szlachetną Paczkę, Stowarzyszenie Sędziów Polskich IUSTITIA, Amnesty International, Fundację Onkologiczną Alivia czy Fundację Rak’n’Roll. Firma, łącząc wieloletnie doświadczenie consultingowe z korzeniami w środowisku organizacji społecznych, specjalizuje się w projektach splatających biznes z działaniem na rzecz dobra publicznego – zarządzała m.in. projektami Fundacji Grażyny Kulczyk, Oxford Noble Foundation, komunikacją działań społecznych Rafała Brzoski czy filantropijnym zaangażowaniem Jerzego Staraka.

 

Oferty pracy
Public Relations

 Młodszy specjalista