O firmie
Koniecznie odezwij się do nas, jeśli:
Masz minimum 3-letnie doświadczenie w agencji reklamowej.
Świetnie operujesz słowem, doskonale znasz język polski.
Jesteś na bieżąco z trendami.
Masz głowę pełną niesztampowych pomysłów.
Cechują Cię sumienność, dokładność i zaangażowanie.
Posiadasz zaawansowaną znajomość kanałów: Facebook, Snapchat, Instagram, Linkedin, TikTok i YouTube.
Wiesz co to tekst anchor i jak pozycjonuje się tekst przez crawler.
Wiesz co to: Wordpress, Jomla lub WooCommerce.
Twoje obowiązki:
Tworzenie treści i sprawowanie opieki copywriterskiej nad profilami klientów w social media.
Tworzenie koncepcji kampanii reklamowych w mediach cyfrowych.
Opracowanie kreacji.
Współpraca z działem strategii i client service.
Mile widziane:
Znajomość storytellingu.
Podstawowa znajomość obsługi programów: Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
Co oferujemy?
Współpracę B2B/zlecenie w wiodącej i dynamicznie rozwijającej się agencji w Polsce.
Możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital.
Towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy.
Dużą samodzielność i ciekawe projekty.
Udział w realizacji projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i polskich marek.
Opiekę Head of Digital i Digital Project Managera.